فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
خدا جون!

❤عــشــق غــمــزده❤

خدا جون!

خدا جون ميشه تو امشب منو تو بغل بگيري؟

 

بگي اروم توي گوشم ديگه وقتشه بميري

 

خدا جون ميگن تو خوبي مثل مادرا ميموني

 

اگه راست ميگن ببينم عشق من كجاست ميدوني؟

 

خدا جون ميشه يه كاري بكني به خاطر من؟

 

من ميخوام كه زود بميرم اخه سخته زنده موندن

 

من كه تقصيري نداشتم پس چرا گذاشته رفته؟

 

خدا جون تو تنها هستي ميدوني تنهايي سخته

 

زنده بودن يا مردن من واسه ي اون فرقي نداره

 

اون ميخواد كه من نباشم باشه اشكالي نداره

 

خدا جون ميخوام بميرم تا بشم هميشه راحت

 

ولي عمر اون زيادشه حتي واسه ي يه ساعت

 

خدا جون ميشه تو امشب منو تو بغل بگيري؟

 

بگي اروم توي گوشم ديگه وقتشه بميري...



+ نوشته شده در جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ساعت 13:29 توسط ヅDoOoOnYa |